Бувають такі нагороди, до яких впевнено крокуєш усе своє свідоме професійне життя. Зазираєш собі в душу, розмірковуєш над новими проектами, прагнеш досконалості. А вони знаходять тебе зненацька і залишаються полум’яним веселковим спогадом із присмаком м’яти, квітів, особливої мелодії, щасливих поглядів колег.
12 грудня 2019 року на базі Крупецького ліцею відбувся І тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2020» в номінаціях “Хімія”, “Образотворче мистецтво”, “Початкова освіта”, “Зарубіжна література” та “Історія” за участю 14 педагогів закладів загальної середньої освіти.
Рішенням фахового журі визначено переможців та лауреатів першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року − 2020», зокрема у номінації «Початкова освіта», переможцем стала Юлія Коробка, вчитель початкових класів Жукіської гімназії, а лауреатами: Зінаїда Шевчук, вчитель початкових класів Крупецького ліцею; Оксана Пентюк, вчитель початкових класів Опорного закладу Берездівський ліцей; Віта Домбровська, вчитель початкових класів Хоровецького НВК; Наталія Яковчук, вчитель початкових класів Перемишельського НВК та Альона Кобилянська, вчитель початкових класів Киликиївського НВК.
У номінації «Хімія», переможцем стала Жанна Палій, вчитель хімії Цвітоського НВО, у номінації «Образотворче мистецтво», переможцем визначено Світлану Гарбарук, вчителя образотворчого мистецтва Крупецького ліцею, у номінації «Зарубіжна література» - Людмила Охріменко, вчитель зарубіжної літератури Лисиченського НВК.
У номінації «Історія», переможцем став Микола Туринський, вчитель історії Миньковецького НВК, а лауреатами: Валентина Іванюк, вчитель історії Крупецького ліцею; Юлія Джур, вчитель історії Головлівського НВК; Любов Власюк, вчитель історії Іванівського НВК та Юлія Косік, вчитель історії Губелецького НВК.
Сьогодні ці учителі стали прикладом сучасного прогресивного вчителя, який має інноваційність, креативність, харизму і той неспокійний дух, що спонукає брати участь у конкурсах.
Учасники продемонстрували знання предмета, методичну компетентність, творчий підхід до організації навчального процесу; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізацію наскрізних змістових ліній, свої професійні якості.
Переможці та лауреати були нагороджені подяками та цінними подарунками.